HTML

Rottem Longley

Friss topikok

Linkblog

Reggeli fáradtság

2011.10.05. 22:31 Rottem Longley

Reggeli fáradtság

Fáradt vagyok, gondolat nélkül ébredő

Üres vagyok, esetlen, s bágyadtan billegő

Aztán meredten bámulok, rákezd az eső

Árnyak játéka az ablakon, arcom remegő

 

Nyitott kérdés vagyok, befelé figyelő

Választ váró vagyok, értelmet kereső

Az ablakot kinyitom, s a hideg levegő

Átölel, felfrissít, újra átjár az erő 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rottem.blog.hu/api/trackback/id/tr523281353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása